20% korting op uw eerste aankoop!
1. Koop overeenkomst
Een koopovereenkomst komt tot stand na plaatsing van de order in onze onlinewinke of aankoop in de fysieke winkell. Ter bevestiging sturen we de klant een e-mail met daarin alle order- en adresgegevens, zoals door de klant ingevuld. Ook ontvangt u een standaard factuur na betaling van de order. Fouten en vergissingen in de geplaatste order komen geheel voor risico en rekening van de koper. Wilt u de order alsnog annuleren dan verzoeken we u om binnen één werkdag een e-mail naar ons te sturen. Wij annuleren de order en u ontvangt het aankoopbedrag retour.
2. Prijzen
De door ons genoemde prijzen zijn in Euro's, inclusief BTW, maar exclusief verzendkosten. Alle prijzen zijn onder voorbehoud van prijswijzigingen. Gewijzigde prijzen hebben geen invloed op lopende orders.
3. Betalingswijze
3.1. Betaling via Multisafepay
U betaalt uw order direct na het plaatsen van de order via Multisafepay (Creditcard of Ideal). Dit bedrag is inclusief BTW én verzendkosten. Het totaalbedrag kunt u vinden in de winkelwagen bij afrekenen/veilig bestellen. Op de orderbevestiging die u per e-mail ontvangt, wordt een uniek ordernummer vermeld die kenmerkend is voor de bestelling. Indien u vragen of opmerkingen heeft over uw bestelling, dient u dit nummer te vermelden.
3.2. Op rekening
3.2.1. Bedrijven, verenigingen of clubs kunnen bij ons op rekening kopen, wanneer het orderbedrag boven de € 500,00 is. Deze orders dienen dan niet via de online winkel geplaatst te worden, maar via de mail (na telefonisch overleg: +31(0)71-5310605). Wij ontvangen dan graag een opdrachtbevestiging eventueel aangevuld met een kopie van de KvK inschrijving. Wij verzenden de goederen dan naar u samen met een factuur. Onze betalingstermijn is 7 dagen (na factuurdatum). Voor orders boven de € 1.000,00 dient wel 75% vooruit betaald te worden. Voor grotere partijen goederen krijgt u altijd korting op de stuksprijzen. Indien u een bestelling doet voor (bedrukte) verenigingskleding, dient u 75% vooraf over te maken. U ontvangt hiervoor een factuur van Basketball Totaal.
3.2. Afhalen Wanneer u de bestelling bij ons wenst af te halen, dan kan dat ook. Uiteraard betaalt u dan geen verzendkosten. Indien u via de website koopt, dient u wel direct te betalen. Hierbij kunt u dan aangeven dat u uw order in onze winkel op wil komen halen. Uiteraard kunt u ook in onze winkel direct kopen. U kunt bij ons betalen met contanten, creditcard en pin.
4. Betalingsproblemen
Mocht een vordering niet op een normale manier te innen zijn dan dienen wij de vordering ter incasso in bij een deurwaarder. De extra kosten die dan gemaakt worden zijn geheel voor rekening en verantwoordelijkheid van de klant.
5. Verzendwijze en kosten
Orders worden verzonden met PostNL of DPD. Deze levert in de meeste gevallen binnen één a twee werkdagen. Verzendingen geschieden steeds voor rekening en risico van de verkoper. De keuze van de wijze van verzending en verpakking is aan ons. Als tijdstip van de juridische levering geldt het moment waarop de goederen ons bedrijf verlaten. Mocht de postbode u niet thuis treffen dan zal deze een afhaalbewijs bij u achterlaten. Daarmee kunt U dan, onder vertoning van een geldig identiteitsbewijs, het pakket afhalen op het postkantoor of een van de afhaalpunten. Het pakket blijft maximaal twee weken op het postkantoor liggen voordat het weer naar ons wordt teruggezonden. Mochten wij in dergelijke situatie nog een keer het pakket aan u moeten sturen dan brengen wij opnieuw de hieronder vermelde verzend- en verpakkingskosten in rekening. Wij bieden ook de mogelijkheid uw bestelling af te laten leveren op een ander adres. U kunt dit aangeven bij het invullen van uw adresgegevens. Verzend- en administratiekosten: De kosten voor het verzenden van pakketpost is binnen Nederland € 6,95 voor pakketpost. Dit geldt voor pakketten tot 30 kilo. Voor pakketten die zwaarder zijn dan 30 kg gelden afwijkende tarieven. Deze zijn bij ons opvraagbaar.
6. Levertijd
Wij doen ons uiterste best om de meeste artikelen binnen 1 tot 7 werkdagen na betaling van de order aan u te leveren. De levertijd is echter zeer afhankelijk van het soort artikel. Met ons assortiment van zoveel verschillende mogelijke combinaties van maten en kleuren ontkomen we er niet altijd aan dat er soms artikelen tijdelijk niet leverbaar zijn, waardoor de order wordt vertraagd. U kunt de status van uw order altijd even bekijken door het invullen van uw ordernummer en opgegeven e-mailadres op onze website onder Mijn Account. Wilt u van tevoren zekerheid of duidelijkheid hebben over de levertijd van een artikel, belt u dan even met onze klantenservice. Als een artikel niet leverbaar blijkt te zijn, nemen wij even contact met u op. Zorg dus altijd dat uw e-mailadres juist is ingevuld en u regelmatig uw mail bekijkt.
7. Ruilen/retourneren van een artikel
Klanten van Rainbow Gorilla hebben het recht om na ontvangst van de goederen binnen 35 dagen een artikel te ruilen of te retourneren. De consument draagt de kosten van terugzending van goederen. De goederen kunnen enkel worden geretourneerd in onbeschadigde staat en originele onbeschadigde verpakking, ze moeten in dezelfde conditie verkeren en mogen niet gebruikt of gedragen zijn. Ook schoenen dienen in de originele onbeschadigde doos verpakt te zijn. Indien dit niet het geval is, kan de retour worden geweigerd of kunnen kosten ten hoogte van € 25,00 aan de klant worden berekend. Ongefrankeerde of niet voldoende gefrankeerde retouren worden geweigerd. Let op: niet elk artikel kan worden geruild. Ruilen van artikelen mag slechts 1 keer per order. Wordt er aan deze voorwaarde niet voldaan vervalt elk recht op ruilen van een artikel. Alle gemaakte kosten brengen wij de klant dan in rekening. Indien de klant niet een ander artikel wenst (of goedkoper), zal Basketball Totaal binnen 30 dagen na volledige afhandeling van de retourzending u het openstaande bedrag crediteren. Hieronder vallen ook de verzend- en administratiekosten.
8. Garantie
Indien de klant een beschadigd product ontvangt, wordt deze door Rainbow Gorilla omgeruild voor een zelfde dan wel vergelijkbaar product. Hiertoe dient de klant binnen 7 werkdagen na verzending contact op te nemen met onze klantenservice. Als wij constateren dat wij een beschadigd product hebben verstuurd vergoeden we de verzendkosten van de klant. U ontvangt uiteraard garantie. 100 dagen garantie op kleding, ballen etc. U krijgt extra lang garantie op schoeisel van 180 dagen. Indien een defect aan de schoen onder garantie valt, dan kunt u een vergelijkbaar product uitzoeken voor het betaalde bedrag. Indien het gekozen alternatief duurder uitvalt, dient u het verschil bij te betalen. De retourzending van de defecte schoenen, is voor rekening van de klant. Het opsturen van een vervangend product vergoeden wij namens Basketball Totaal.
9. U hebt het verkeerde artikel ontvangen
Indien de klant een verkeerd product ontvangt, wordt deze door Rainbow Gorilla omgeruild voor een zelfde dan wel vergelijkbaar product. Hiertoe dient de klant binnen 7 werkdagen na verzending contact op te nemen met onze klantenservice. Als wij constateren dat wij een verkeerd product hebben verstuurd vergoeden we de verzendkosten van de klant.
10. Klachten en geschillen
Op al onze overeenkomsten is het Nederlandse recht van toepassing. Klachten over uw order dient u altijd binnen 7 dagen schriftelijk aan ons te melden.
11. Uw persoonlijke gegevens bij Rainbow Gorilla
Wij zullen uw persoonlijke gegevens niet ter beschikking stellen aan derden. Wij waarderen het vertrouwen dat u in ons stelt, en zullen alles in het werk stellen om uw persoonlijke informatie te beschermen. Op verzoek zullen wij uw geregistreerde gegevens aan u verzenden.
12. Niet respecteren van onze voorwaarden
Als een klant van Rainbow Gorilla onze voorwaarden niet respecteert zoals deze zijn geformuleerd vervalt elk recht op ruilen, retourneren of crediteren van een order. Basketball Totaal behoudt het recht om alle gemaakte kosten van een order achteraf wel in rekening te brengen aan de klant.
Bedankt voor het abonneren!
Deze e-mail is geregistreerd!